środa, 28 stycznia 2015

Liebster Blog Award 2

Zostałam nominowana przez NKP z:
http://james-i-lily.blog.pl
Zasady:
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o nielicznej liczbie wyświetleń, co daje możliwość ich rozpowszechniania.  Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od bloggera, który Cię nominował. Następnie Ty nominujesz 11 osób i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować osoby, która Cię nominowała.
Pytania, które dostałam:
1) Ile czasu blogujesz?
2) Co cię najbardziej przeraża?
3) Co najbardziej lubisz w swoim wyglądzie?
4) Co w twoim życiu jest najważniejsze?
5) Jaki jest twój stosunek do religii?
6)Jaki dom wybrała byś w Hogwarcie?
7) Twoja ulubiona książka?
8) Ulubiona postać fikcyjna?
9) Czy gdyby wybuchła wojna, walczył/a byś?
10) Co cenisz w swoich przyjaciołach?
11) Książka czy film?
Odpowiedzi:
1) Wszystko zależy od mojego wolnego czasu. Oraz weny, a jak wiadomo z nią to bywa różnie.
2) Przeraża? Chyba najbardziej świadomość ustnej matury z polskiego. Nienawidzę się przed kimś  wypowiadać.
3)  Włosy... i nic więcej ;) 
4) Relacje z moją rodziną i przyjaciółmi.
5) Wierzę w Boga, ale nie jestem święta ;)
6) Gryffindor albo Slitherin. Ale raczej Gryffindor.
7) Harry Potter i Więzień Azkabanu
8) Syriusz Black
9) Tak :) Oczywiście w obronie ojczyzny
10) To że potrafią wyciągnąć mnie z doła i rozśmieszyć
11) Książka. Stnowczo.

Moje pytania:
1) Masz rodzeństwo?
2) Twoja ulubiona książka?
3) Ulubiony film?
4) Ulubiony aktor/aktorka?
5) Czy zgadzasz się z twierdzeniem, że "czas leczy rany"?
6) Co byś zrobił/a gdybyś wygrał/a w Lotto?
7) Co cenisz w ludziach?
8) Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
9) Ostatni film jaki oglądałeś/aś?
10) Co robiłaś/eś zanim zaczęłaś/eś odpisywać?
11) Ulubiony zespół, piosenkarz lub piosenkarka?

Moje nominacje:










Dzięki :)

1 komentarz: